Телеканалу “NewsOne” призначили перевірку зміни власників

Національна рада з питань телебачення й радіомовлення призначила позапланову перевірку ТОВ “Новини 24 години”, щоб перевірити інформацію про структуру його власності.

Таке рішення щодо телеканалу “NewsOne” ухвалено 11 жовтня, повідомляє Нацрада.

Як зауважив голова Національної ради, з відкритих джерел стало відомо, що управління телеканалом було передано Андрію Портнову. Також було оприлюднено інтерв’ю Портнова, який підтвердив цей факт.

Відповідно до закону “Про телебачення і радіомовлення”, телерадіоорганізація упродовж 30 днів після виникнення підстав для внесення змін до ліцензії має подати відповідну заяву до Національної ради.

Цей час минув, а жодних документів до Національної ради так і не надійшло, наголошує Нацрада.

“Ми хочемо з’ясувати обставини, що відбулося, і діємо відповідно до чинного законодавства”, – пояснив член Національної ради Сергій Костинський.